خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح | |||
|
مناً انگيزه ي محصلان را براي يادگيري تحريك مي كنند و اين كار را با القاء شور و هيجان براي يادگيري ، يا كمك به شناخت ارزش يا كاربرد بالقوه ي آن انجام مي دهند .اين نمودارها دركلاس درس ، پيش ازشروع تدريس ، محصلان را به سمت آنچه قرار است ياد بگيرند، هدايت مي كنند و به آنها جهت مي بخشند .آنهاوصیه مهم که بایدفراگیران علم ازآن مطلع باشند. 1 حداکثر زمانی که افراد می توانند فکر خود را بروی موضوعی متمرکز کنند بیش از 30 دقیقه نیست ، یعنی باید سعی شود حدود 30 دقیقه بروی یک مطلب تمرکز نمود و یا مطالعه داشت و حدود 10 الی 15 دقیقه استراحت نمود سپس مجددا" با همین روال شروع به مطالعه کرد.2 پیش ا. هم چنین بایدبانظریات یاددهی یادگیری ارتباط داشته باشد. به عبارت دیگر، درفرایند تدریس بایدجلوه هایی ازنظریات یادگیری نوین(فراشناخت وساختارگرایی) حضورداشته باشد . همه ی این موارد جزء ابعادتدریس است اماتمام واقعیت نیست .واقعیت این است که تدریس یک مقوله فرهنگی است وباجلوه های مختلف فرهنگ – باورها، اردگیری است ، فراگیران به یادگیرنده های مادام العمر تبدیل می شوند.10 بیشتر تکالیف ، رونویسی و...می باشد.10 تکالیف جمع آوری اطلاعات میباشد.نگاهی به فرایند تدریس ازمیان عناصربرنامه ی درسی (اهداف، محتوا ، تکنولوژی ، تدریس، ارزشیابی و... ) تدریس یکی ازعناصرکلیدی وتعیین کننده تلقی می شودواگربرنامه ری مطالعه به شیوه صحیح
[ دوشنبه 6 بهمن 1393 ] [ 15:25 ]
[ Aghdas ][ بازديد : 298 ]
آخرين مطالب ارسالي
شش روش مطالعه تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 چگونه بهتر تمرکز کنیم؟ تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 روشهای مطالعه قبل از امتحان تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 شرايط مطالعه تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 تکنیک های مطالعه سریع تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 در زمان باورنکردنی ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه، وبسایت خود را طراحی و راهاندازی نمایید! تاريخ : شنبه 6 تير 1394 دانلود مقالات ترجمه شده در تمامی رشته ها تاريخ : شنبه 6 تير 1394 دانلود پاورپوینت آماده برای تمامی موضوعات و رشته ها تاريخ : شنبه 6 تير 1394 دانلود نمونه سوالات پیام نور تاريخ : شنبه 6 تير 1394 دانلود متن کامل پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری تاريخ : شنبه 6 تير 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |