close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح
    خي منابع آموزشي بسيار محدود است . اين منابع عبارتند از : اشيا و نمونه ها منابع موجود در جامعه نمايشگاه ها وسايل و ابزارهاي بازي سخنرانان صاحب نظرودآگاهي يافته ،...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح آمار مطالب
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحکل مطالب : 25
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحکل نظرات : 0

    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح آمار بازدید
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد امروز : 29 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبارديد ديروز : 22 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد هفته : 30 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد ماه : 191 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد سال : 3375 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد کلي : 28260 نفر

    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح وضیعت آنلاین
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح
    مناً انگيزه ي محصلان را براي يادگيري تحريك مي كنند و اين كار را با القاء شور و هيجان براي يادگيري ، يا كمك به شناخت ارزش يا كاربرد بالقوه ي آن انجام مي دهند .اين نمودارها دركلاس درس ، پيش ازشروع تدريس ، محصلان را به سمت آنچه قرار است ياد بگيرند، هدايت مي كنند و به آنها جهت مي بخشند .آنهاوصیه مهم که بایدفراگیران علم ازآن مطلع باشند. 1 حداکثر زمانی که افراد می توانند فکر خود را بروی موضوعی متمرکز کنند بیش از 30 دقیقه نیست ، یعنی باید سعی شود حدود 30 دقیقه بروی یک مطلب تمرکز نمود و یا مطالعه داشت و حدود 10 الی 15 دقیقه استراحت نمود سپس مجددا" با همین روال شروع به مطالعه کرد.2 پیش ا. هم چنین بایدبانظریات یاددهی یادگیری ارتباط داشته باشد. به عبارت دیگر، درفرایند تدریس بایدجلوه هایی ازنظریات یادگیری نوین(فراشناخت وساختارگرایی) حضورداشته باشد . همه ی این موارد جزء ابعادتدریس است اماتمام واقعیت نیست .واقعیت این است که تدریس یک مقوله فرهنگی است وباجلوه های مختلف فرهنگ – باورها، اردگیری است ، فراگیران به یادگیرنده های مادام العمر تبدیل می شوند.10 بیشتر تکالیف ، رونویسی و...می باشد.10 تکالیف جمع آوری اطلاعات میباشد.نگاهی به فرایند تدریس ازمیان عناصربرنامه ی درسی (اهداف، محتوا ، تکنولوژی ، تدریس، ارزشیابی و... ) تدریس یکی ازعناصرکلیدی وتعیین کننده تلقی می شودواگربرنامه ری خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح

    مشاهده پست مشابه : دانلود فيلم Side Effects 2013
    [ دوشنبه 6 بهمن 1393 ] [ 15:25 ] [ Aghdas ][ بازديد : 366 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو