close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح
    ز مطالعه از صرف غذاهای چرب و سنگین خودداری کنید. و چند ساعت پس از صرف غذا مطالعه نمائید چون پس از صرف غذای سنگین بیشتر جریان خون متوجه دستگاه گوارش میزش ها، اعت...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح آمار مطالب
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحکل مطالب : 25
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحکل نظرات : 0

    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح آمار بازدید
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد امروز : 23 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبارديد ديروز : 22 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد هفته : 24 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد ماه : 185 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد سال : 3369 نفر
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحبازديد کلي : 28254 نفر

    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح وضیعت آنلاین
    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیحافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح
    ان می شود بلکه عمل طبیعی سیستم عصب و حافظه را مختل کرده و اثرات دائمی دارد و با عدم استفاده از آنها می توانیم کارایی حافظه را بالا ببریم . ۳ تاثیر استرس بر حافظه :استرس یکی از عواملی است که موجب رکود ذهن در مرحله فکر کردن می شود . استرس در دو مرحله مهم باعث اخلال در عمل حافظه می شود : یکی در مرحله ثداشته باشد. ج – مرحله تعریف : بعد از آن دو مرحله متن اصلی را کنار گذاشته با نگاه کردن به الگوهای یاد آوری و کمک گرفتن از اطلاعات موجود در مغز آنچه را یاد گرفته اید با صدای بلند توضیح دهید. این مرحله مغز شما را پویا و فعال خواهد کرد . د – مرحله تکرار و مرور : مرور و یاد آوری از فراموشی مطالب جلوگیری ماهيت عام يادگيري رامشخص مي سازندوساختاري دراختيار محصلان قرار مي دهند كه در چارچوب آن به درك ومرتبط سازي موضوعات مشخصي كه به وسيله ي معلم يا متن درسي ارائه خواهد شد نايل آيند . چنين شناختي از ماهيت فعاليت و ساختار محتواي آن به محصلان كمك مي كند تا توجه خود را برانديشه هاي اصلي متمتکنیک باعث افزایش درک و سرعت یادگیری و سهولت در بازیابی مطالب آموخته شده می‌شود. برای سازماندهی مطالب استخراج سه بخش از متن اصلی مورد مطالعه لازم است که عبارتند از:موضوع اصلی: موضوعی که تمامی مطالب را در بر می‌گیرد و بقیه مطالب حول و حوش آن می‌چرخد.نکته‌های اصلی: خطوط و اندیشه‌های اصلی و مهم هستند خلاصه برداری, یادگیری به شیوه صحیح

    مشاهده پست مشابه : داستان انگلیسی برای اموزش انگلیسیHow good we are?
    [ پنجشنبه 23 بهمن 1393 ] [ 13:48 ] [ Aghdas ][ بازديد : 297 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو